Plánovanie obsahu

Plánujete vo svojom podnikaní využiť silu obsahového marketingu a vytvoriť firemný blog, magazín alebo užitočný obsah pre vašich zákazníkov? Gratulujem k správnemu rozhodnutiu.
Vydali ste sa na cestu, ktorou kráčajú značky ako Michelin, John Deere či Johnson & Johnson už vyše 100 rokov. V súčasnosti vďaka obsahovému marketingu zarába dokonca 8 z 10 veľkých firiem či drobných podnikateľov.
Možno ste sa však zasekli a neviete, o čom vlastne písať.
↓
Vždy je o čom písať.
Nájdem pre vás tie správne témy
Viem to, pretože mojimi rukami prešlo množstvo obsahových projektov. Pri žiadnom z nich nebol problém vytvoriť pútavý obsah, ktorý firmám pomohol predať viac produktov a služieb, budovať povedomie o značke a zlepšovať vzťahy so zákazníkmi. A všetky tieto cesty nakoniec vedú k zvýšeniu obratu.
Nemusíte sa báť, vhodné témy sú všade okolo vás. Nájdem ich pre vás a na ich základe potom spracujem 1 alebo viacero konkrétnych návrhov (podľa cenového variantu) do formy zadania pre články, resp. iné formy obsahu. Potom sa môžeme ihneď pustiť do písania článkov alebo iných textov. Ak budete chcieť ďalšie návrhy tém, môžete sa vrátiť na túto stránku a pokračovať službou Plánovanie obsahu.
Ak sme už spolupracovali, základným kameňom pre hľadanie tém v rámci služby Plánovanie obsahu bude naša predchádzajúca úvodná analýza.
↓
Témy, ktoré pre vás navrhnem:
prinesú čitateľom nové, zaujímavé informácie,
riešia problémy čitateľov danej cieľovej skupiny a odpovedajú na otázky, ktoré si v súvislosti s vaším podnikaním kladú,
sú v súlade s tým, čo ľudia vyhľadávajú na internete v spojení s vašimi produktmi a službami,
sa dajú spracovať nielen ako články, ale často aj vo forme infografiky, videa či e-booku.
↓
Od námetov cez redakčný kalendár po zadania pre copywriterov
V rámci (tejto) služby Plánovanie obsahu pre vás nájdem témy na články a iné druhy obsahu, a to vrátane cieľa článku/obsahu, cieľovej skupiny, odhadovanej dĺžky, kľúčových slov a ďalších parametrov.
Témy potom spracujem do formy textových odstavcov alebo redakčného kalendára. Ku každému článku potom v prípade požiadavky vytvorím aj samostatné zadania pre copywriterov. Na samotnú tvorbu článkov a iných textov, si potom môžete vybrať mňa, ale aj niekoho iného – zhodu hotového článku so zadaním po nich potom skontrolujem.
Úroveň spracovania obsahového plánu závisí od vami zvolenej cenovej hladiny, môžete si vybrať z 3 (pozri tabuľku). Ceny uvedené v tabuľke sú základné a pri náročnejších témach môžu byť vyššie. Celkovú cenu sa dozviete vždy vopred – kontaktujte ma a ja vám pošlem cenovú ponuku.
Pri objednávke do 100 € vrátane si účtujem 100 % zálohu vopred, pri objednávke nad 100 € je to 50 % vopred.
Cenník plánovania obsahu
Základný obsahový plán | Premium obsahový plán | VIP obsahový plán | |
kedy zvoliť | keď potrebujete nasmerovať | keď potrebujete hotový redakčný kalendár | keď máte svojich copywriterov |
definícia cieľa článku/obsahu | |||
výber cieľovej skupiny | |||
návrh ideálneho typu obsahu | |||
návrh ideálnej dĺžky článku/textu/obsahu | |||
redakčný kalendár vo forme tabuľky | |||
návrhy kľúčových slov pre každý článok | |||
zadania pre copywriterov – samostatný dokument pre každý námet | |||
kontrola publikovaných článkov* | |||
doba dodania od úhrady zálohy | do 45 dní | do 30 dní | do 20 dní |
cena za 1 námet | od 39 € | od 49 € | od 69 € |
cena za 4 námety | od 89 € | od 119 € | od 199 € |
cena za 8 námetov | od 179 € | od 239 € | od 399 € |
cena za 12 námetov | od 259 € | od 359 € | od 599 € |
možnosť pripomienkovať (cena za celý balík) | + 20 € za 1 kolo | + 20 € za 1 kolo | + 20 € za 1 kolo |
Služby označené si môžete doobjednať za príplatok spolu s ďalšími doplnkovými službami.
↓
Doplnkové služby k plánovaniu obsahu (za príplatok)
Môžete si ich objednať v rámci plánovania obsahu (nezabudnite to spomenúť, keď mi budete písať), alebo doobjednať nad rámec pôvodne schválenej cenovej ponuky za príplatok. Služby, ktoré nie sú nacenené, spoplatňujem hodinovou sadzbou podľa aktuálneho cenníka.
Spracovanie zadania pre copywritera
15 € za zadanie
Každý z námetov spracujem do samostatného prehľadného dokumentu, ktorý bude slúžiť ako zadanie pre vami zvoleného copywritera.
Spracovanie námetov do redakčného kalendára
20 € za 4 až 8 námetov
Námety na články/obsah v textovej forme spracujem do prehľadnej tabuľky, z ktorej môžu čerpať informácie copywriteri a všetci ostatní , ktorí budú s obsahom pracovať.
Vyhľadanie kľúčových slov pre text na web
od 20 €
Ak máte zadanie, no chýbajú vám kľúčové slová. Nejde o komplexnú analýzu kľúčových slov, na to potrebujete SEO špecialistu. Ak zadanie nemáte, môžete využiť službu Plánovanie obsahu.
Kontrola článku po napísaní iným copywriterom
od 10 € v závislosti od dĺžky článku
Ak článok napíše iný copywriter, skontrolujem ho po ňom. Pozriem sa, či sa zhoduje so zadaním, či má správnu štruktúru, čitateľnosť, nasadenie meta tagov a pod.
Ďalšie kolo pripomienkovania
20 € za celý balík námetov
Cena platí pre celý balík od 1 do 12 námetov. Cena zahŕňa komunikáciu s vami a 30 min mojej práce na úpravách. Po uplynutí tohto času si účtujem ďalšie kolo úprav.
Expresný príplatok za dodanie do 7 dní
+ 100 % celkovej ceny objednávky
Službu poskytujem, iba ak mám voľnú kapacitu. Pracovať začínam po pripísaní 100 % zálohy na môj účet.
Čo nerobím:
skúšobné zadania zadarmo,
texty na témy mimo môjho etického rámca, najmä hazard, fajčenie, pôžičky, erotika či ezoterika,
preklady textov z a do cudzích jazykov,
branding a naming – názvy značiek, produktov či služieb, slogany a pod.,
SEO pre celé weby, komplexné analýzy kľúčových slov,
správu a moderovanie sociálnych sietí,
správu PPC kampaní, grafiku, marketingovú stratégiu.
↓
Ste len krok od dokonalého obsahu
Napíšte mi, o čom by mal byť, pre akú cieľovú skupinu je určený a kde ho budete uverejňovať.
Cenu sa dozviete vopred – pošlem vám cenovú ponuku.
