Plánovanie obsahu

Copywriter Michal Toma pri písaní

Plánujete vo svojom podnikaní využiť silu obsahového marketingu a vytvoriť firemný blog, magazín alebo užitočný obsah pre vašich zákazníkov? Gratulujem k správnemu rozhodnutiu.

Vydali ste sa na cestu, ktorou kráčajú značky ako Michelin, John Deere či Johnson & Johnson už vyše 100 rokov. V súčasnosti vďaka obsahovému marketingu zarába dokonca 8 z 10 veľkých firiem či drobných podnikateľov.

Možno ste sa však zasekli a neviete, o čom vlastne písať.

Vždy je o čom písať.
Nájdem pre vás tie správne témy

Viem to, pretože mojimi rukami prešlo množstvo obsahových projektov. Pri žiadnom z nich nebol problém vytvoriť pútavý obsah, ktorý firmám pomohol predať viac produktov a služieb, budovať povedomie o značke a zlepšovať vzťahy so zákazníkmi. A všetky tieto cesty nakoniec vedú k zvýšeniu obratu.

Nemusíte sa báť, vhodné témy sú všade okolo vás. Ak sme ešte nespolupracovali, začneme službou Úvodná analýza. V rámcu nej dôkladne preskúmam vaše podnikanie. Zistím, aké problémy trápia vašich potenciálnych zákazníkov, navrhnem tematické okruhy pre tvorbu obsahu a vhodné formy.

Pri plánovaní obsahu potom na základe tematických okruhov spracujem 1 alebo viacero konkrétnych návrhov (podľa cenového variantu) do formy zadania pre články, resp. iné formy obsahu. Potom sa môžeme ihneď pustiť do písania článkov alebo iných textov. Ak budete chcieť ďalšie návrhy tém, môžete sa vrátiť na túto stránku a pokračovať službou Plánovanie obsahu.

Ak sme už spolupracovali, základným kameňom pre hľadanie tém v rámci služby Plánovanie obsahu bude naša predchádzajúca úvodná analýza.

Témy, ktoré pre vás navrhnem:

prinesú čitateľom nové, zaujímavé informácie,
riešia problémy čitateľov danej cieľovej skupiny a odpovedajú na otázky, ktoré si v súvislosti s vaším podnikaním kladú,
 sú v súlade s tým, čo ľudia vyhľadávajú na internete v spojení s vašimi produktmi a službami,
 sa dajú spracovať nielen ako články, ale často aj vo forme infografiky, videa či e-booku.

Od námetov cez redakčný kalendár po zadania pre copywriterov

V rámci (tejto) služby Plánovanie obsahu pre vás nájdem témy na články a iné druhy obsahu, a to vrátane cieľa článku/obsahu, cieľovej skupiny, odhadovanej dĺžky, kľúčových slov a ďalších parametrov.

Témy potom spracujem do formy textových odstavcov alebo redakčného kalendára. Ku každému článku potom v prípade požiadavky vytvorím aj samostatné zadania pre copywriterov. Na samotnú tvorbu článkoviných textov, si potom môžete vybrať mňa, ale aj niekoho iného – zhodu hotového článku so zadaním po nich potom skontrolujem.

Úroveň spracovania obsahového plánu závisí od vami zvolenej cenovej hladiny, môžete si vybrať z 3 (pozri tabuľku). Ceny uvedené v tabuľke sú základné a pri náročnejších témach môžu byť vyššie. Celkovú cenu sa dozviete vždy vopred – vyplňte mi formulár a ja vám pošlem cenovú ponuku.

Pri objednávke do 100 € vrátane si účtujem 100 % zálohu vopred, pri objednávke nad 100 € je to 50 % vopred.

Cenník plánovania obsahu

Základný obsahový plánPremium obsahový plánVIP obsahový plán
kedy zvoliťkeď potrebujete nasmerovaťkeď potrebujete hotový redakčný kalendárkeď máte svojich copywriterov
definícia cieľa článku/obsahu
výber cieľovej skupiny
návrh ideálneho typu obsahu
návrh ideálnej dĺžky článku/textu/obsahu
redakčný kalendár vo forme tabuľky
návrhy kľúčových slov pre každý článok
zadania pre copywriterov – samostatný dokument pre každý námet
kontrola publikovaných článkov*
doba dodania od úhrady zálohydo 45 dnído 30 dnído 20 dní
cena za 1 námetod 39 €od 49 €od 69 €
cena za 4 námetyod 89 €od 119 €od 199 €
cena za 8 námetovod 179 €od 239 €od 399 €
cena za 12 námetovod 259 €od 359 €od 599 €
možnosť pripomienkovať (cena za celý balík)+ 20 € za 1 kolo+ 20 € za 1 kolo+ 20 € za 1 kolo
*Ak článok napíše iný copywriter, skontrolujem jeho zhodu so zadaním, štruktúru, čitateľnosť a prehľadnosť.
Služby označené si môžete doobjednať za príplatok spolu s ďalšími doplnkovými službami.

Doplnkové služby k plánovaniu obsahu (za príplatok)

Môžete si ich objednať v rámci plánovania obsahu (nezabudnite to spomenúť vo formulári nižšie), alebo doobjednať nad rámec pôvodne schválenej cenovej ponuky za príplatok. Služby, ktoré nie sú nacenené, spoplatňujem hodinovou sadzbou podľa aktuálneho cenníka.

Spracovanie zadania pre copywritera

15 € za zadanie
Každý z námetov spracujem do samostatného prehľadného dokumentu, ktorý bude slúžiť ako zadanie pre vami zvoleného copywritera.

Spracovanie námetov do redakčného kalendára

20 € za 4 až 8 námetov
Námety na články/obsah v textovej forme spracujem do prehľadnej tabuľky, z ktorej môžu čerpať informácie copywriteri a všetci ostatní , ktorí budú s obsahom pracovať.

Vyhľadanie kľúčových slov pre text na web

od 20 €
Ak máte zadanie, no chýbajú vám kľúčové slová. Nejde o komplexnú analýzu kľúčových slov, na to potrebujete SEO špecialistu. Ak zadanie nemáte, môžete využiť službu Plánovanie obsahu.

Kontrola článku po napísaní iným copywriterom

od 10 € v závislosti od dĺžky článku
Ak článok napíše iný copywriter, skontrolujem ho po ňom. Pozriem sa, či sa zhoduje so zadaním, či má správnu štruktúru, čitateľnosť, nasadenie meta tagov a pod.

Ďalšie kolo pripomienkovania

20 € za celý balík námetov
Cena platí pre celý balík od 1 do 12 námetov. Cena zahŕňa komunikáciu s vami a 30 min mojej práce na úpravách. Po uplynutí tohto času si účtujem ďalšie kolo úprav.

Expresný príplatok za dodanie do 7 dní

+ 100 % celkovej ceny objednávky
Službu poskytujem, iba ak mám voľnú kapacitu. Pracovať začínam po pripísaní 100 % zálohy na môj účet.

    

Čo nerobím:

skúšobné zadania zadarmo,
texty na témy mimo môjho etického rámca, najmä hazard, fajčenie, pôžičky, erotika či ezoterika,
preklady textov z a do cudzích jazykov,
branding a naming – názvy značiek, produktov či služieb, slogany a pod.,
SEO pre celé weby, komplexné analýzy kľúčových slov,
správu a moderovanie sociálnych sietí,
správu PPC kampaní, grafiku, marketingovú stratégiu.

Ste len pár krokov od dokonalého obsahu:

  1. Ak sme už spolupracovali, vyplňte mi objednávkový formulár nižšie, je to nezáväzné. Ak sme nespolupracovali, začneme úvodnou analýzou, v rámci ktorej vám prvé zadania vytvorím.
  2. Vypracujem a zašlem vám nezáväznú cenovú ponuku.
  3. Po jej odsúhlasení vám vystavím zálohovú faktúru, pracovať začnem po pripísaní zálohy na môj účet.
  4. Po spracovaní obsahového plánu, vám ho zašlem na pripomienkovanie a doladíme spolu, čo vám nebude sedieť.
  5. Následne vám zašlem hotový obsahový plán a riadnu faktúru.

Copywriter Michal Toma