
Plánovanie obsahu
„Došla vám šťava“ a neviete, o čom písať? Nájdem témy pre váš firemný blog, magazín, sociálne siete či obsahový newsletter.
Dodám vám ich vo forme textu. Ak budete chcieť, vytvorím pre vás aj redakčný kalendár s danými témami, prípadne ich spracujem vo forme zadaní pre copywriterov. Na samotnú tvorbu textov si potom môžete vybrať mňa alebo niekoho iného.
Horúce námety na texty sú všade okolo vás.
Viem to, pretože mojimi rukami prešlo množstvo obsahových projektov. Pri žiadnom z nich nebol problém vytvoriť pútavý obsah, ktorý firme pomohol predať viac produktov a služieb, budovať povedomie o značke a zlepšovať vzťahy so zákazníkmi.
↓
V napätí očakávate, koľko to bude stáť? Preskočte rovno na ceny.
Témy, ktoré pre vás navrhnem:
prinesú čitateľom nové, zaujímavé informácie,
riešia problémy čitateľov danej cieľovej skupiny a odpovedajú na otázky, ktoré si v súvislosti s vaším podnikaním kladú,
sú v súlade s tým, čo ľudia vyhľadávajú na internete v spojení s vašimi produktmi a službami,
sa dajú spracovať nielen ako články, ale často aj vo forme infografiky, videa či e-booku.
↓
Z faktúry vám „nevybije poistky“, cenu sa dozviete vopred
Cena za obsahový plán začína na 90 €. Za túto sumu dostanete 4 námety na obsah, v rámci ktorých špecifikujem cieľ textu/obsahu a skutočnosti, ktoré by ste pomocou neho mali komunikovať. Takisto navrhnem cieľovú skupinu, vhodný typ obsahu a ideálnu dĺžku.
Ak budete chcieť obsah spracovať do formy redakčného kalendára, zadaní pre copywriterov, alebo vyhľadať kľúčové slová, cena bude vyššia. Takisto bude vyššia v prípade viacerých námetov alebo náročnejších tém.
Nemusíte sa však báť, že by vám z faktúry „vybilo poistky“. Celkovú cenu sa dozviete vopred, spracujem vám cenovú ponuku.
Pri objednávke nad 100 € platíte 50 % ceny vopred. Pri objednávkach do 100 € vrátane je to 100 % vopred.
Po odsúhlasení ceny vám vystavím faktúru na platbu vopred, pracovať začnem po jej uhradení.
↓
Doplnkové služby k plánovaniu obsahu (za príplatok):
tvorba redakčného kalendára a spracovanie námetov doň,
spracovanie námetu do formy zadania pre copywritera,
kontrola článku po vypracovaní iným copywriterom,
vyhľadanie kľúčových slov pre daný obsah,
ďalšie kolo pripomienkovania,
expresné dodanie (podľa aktuálneho vyťaženia).
Doplnkové služby si môžete doobjednať v rámci plánovania obsahu za príplatok. Nezabudnite to spomenúť, keď mi budete písať.
↓
7 krokov k dokonalému obsahovému plánu
- Napíšte mi, aký obsah potrebujete, kde ho chcete uverejňovať a kto je cieľová skupina.
- Pošlem vám cenovú ponuku, možno sa vás spýtam na pár detailov.
- Odsúhlasíme si ponuku a zadanie.
- Pošlem vám faktúru na prvú časť platby. Po jej úhrade začnem pracovať.
- Odovzdám vám obsahový plán, ozvete sa s pripomienkami.
- Zapracujem vaše pripomienky.
- Obaja sa tešíme z vydarenej spolupráce, prípadne v nej pokračujeme.
