Web copywriting – texty pre webstránku bez klišé
Ste „flexibilní“ a máte „individuálny prístup“? To isté majú vaši konkurenti. Desiatky vašich konkurentov.
Neveríte? Vyberte si náhodne pár z nich a preklikajte sa ich webstránkami.
Ja si myslím, že vaša webstránka si zaslúži lepšie texty.
Také, ktoré ukážu vašim zákazníkom, kto naozaj ste, čo robíte lepšie a prečo by si mali vybrať práve vás. A ktoré vám zarobia viac.
„Ale my nemáme žiadne veľké konkurenčné výhody…“
Verte mi – každá firma má konkurenčné výhody. Keď som ich objavil u firmy, ktorá robí slaboprúdové elektroinštalácie (ukážka nižšie), nájdem ich aj u vás.
Potom ich spracujem do textov, ktoré budú vašich zákazníkov viesť priamo k tlačidlu Odoslať formulár. Alebo k tlačidlu Objednať. Alebo na stránku s kontaktmi. Kam len budete chcieť.
↓
Dôkazy namiesto sľubov
Pozrite sa, ako vyzerajú texty z klávesnice profesionálneho copywritera. Tu sú napríklad texty, ktoré som písal pre Arbe.sk (kliknite na obrázok pre zväčšenie):
Pôvodné texty:

Nové texty:

…alebo texty, ktoré som písal pre Crossfit Partizánske:
Pôvodné texty:

Nové texty:

…alebo texty, ktoré som písal pre malú elektroinštalačnú firmu Adelek.sk:
Pôvodné texty:

Nové texty:

↓
Prečo mať na webstránke lepšie texty?
Lepšie texty = viac návštevníkov z vyhľadávania.
Lepšie texty = viac návštevníkov premenených na zákazníkov. Povedané marketingovo: vyšší konverzný pomer.
Lepšie texty = lepšie „meno“ v odbore a medzi zákazníkmi. Marketingovým žargónom: silnejšia značka – silnejší brand.
A to všetko znamená vyššie tržby.
„Nepotrebujeme riešiť texty, máme dosť roboty…“
Rozumiem. Ak nechcete rásť či nezvládnete viac zákazníkov, potom máte pravdu. Tiež sa riadim pravidlom, že radšej menej zákazníkov, ale spokojných než veľa takých, ktorým by ste nestíhali poskytnúť 100 % servis.
Ale ak nepodnikáte prvý rok, určite viete, že žiadne dobré časy netrvajú večne. Prečo sa teda nepripraviť na tie horšie a nezaistiť si lepšiu pozíciu na trhu pre dobu, keď budú vaši konkurenti zápasiť o každé euro?
Cenu za texty na web sa dozviete vopred
Cenové ponuky pri web copywritingu spracúvam vždy na mieru, keďže každá stránka je iná. Pre vás to znamená, že sa nemusíte báť žiadnych nepríjemných prekvapení na faktúre. Cenu sa totiž dozviete vopred.
Cena za web copywriting závisí od:
- počtu stránok,
- rozsahu textov,
- náročnosti témy,
- rozsahu dodaných podkladov,
- toho, či budeme robiť analýzu kľúčových slov.
Ponuku spracúvam v 3 cenových úrovniach s rôznymi variantmi doplnkových služieb. Záloha min. 50 % vopred, pri 100 % platbe vopred dávam zľavu.
„Už ma toľko nenapínajte…“
Ok, dám vám pár príkladov:
Príklad 1: Jednostránková webstránka – zákazník dodal rozsiahle podklady (čo je skôr výnimkou) vrátane wireframe, UX analýz a zákazníckeho prieskumu. Kľúčové slová nepožadoval riešiť, keďže išlo o lokálny biznis a hľadanosť bola zanedbateľná. Zákazník si vybral najnižší cenový variant. Cena bola 290 €.
Príklad 2: Zákazník potreboval otextovať 1 homepage + 8 podstránok, zákazka zahŕňala aj analýzu kľúčových slov. Zákazník si vybral najvyššiu úroveň cenovej ponuky s doplnkovými službami + navyše nasadenie textov na stránku (systém WordPress). Cena bola 1 050 €. Pri najlacnejšom variante by bola 590 €.
Príklad 3: Texty pre homepage, 7 informačne rozsiahlych podstránok so službami + 5 kratších stránok (referencie, certifikáty a pod.) + analýza kľúčových slov. Zákazník si vybral najvyšší cenový variant vrátane podrobného písomného výstupu z úvodnej analýzy, meta tagov, kontroly textov po nasadení atď. Výsledná cena vrátane KW analýzy bola 1 880 €. Pri najlacnejšom variante by bola 1 340 €.
↓
8 dôvodov, prečo so mnou spolupracovať:
- 1. Som odborník – viem, o čom píšem, pretože som mnohé z toho zažil v praxi.
- 2. Písal som pre živnostníkov aj veľké značky – napr. Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom, ZSE, Kia či SCONTO.
- 3. Nebudem z vás ťahať nasilu peniaze – Sadnem si s vami, vypočujem si vás a navrhnem najlepšie riešenie. Keď usúdim, že texty odo mňa vám teraz nepomôžu, poradím, ako postupovať. Áno, aj to sa mi bežne stáva a nerobím z toho tragédiu.
- 4. Som profesionál – môžete mi dôverovať, že naša spolupráca bude bezproblémová. O všetkom dôležitom vás budem informovať vopred a včas.
- 5. Som skúsený copywriter – copywritingu a content marketingu sa venujem na plný úväzok od r. 2018. Pri tvorbe textov využívam aj svoje znalosti z oblasti webdizajnu, použiteľnosti, typografie a SEO.
- 6. Vopred viete, koľko zaplatíte – žiadne prekvapenia na faktúre, vopred vám pošlem cenovú ponuku.
- 7. Nemáte žiadne náklady navyše – napr. na editora či SEO špecialistu. Texty odo mňa sú vyladené a na publikovanie pripravené.
- 8. Nižšia cena pri dlhodobej spolupráci – objednajte si balík článkov a za každý zaplatíte menej.
7 krokov k zarábajúcim textom
- Vymeníme si pár e-mailov, aby sme zistili, či vám môžem pomôcť.
- Stretneme sa online a navrhnem pre vás najlepšie riešenie. V tomto alebo prvom kroku sa môže stať, že vám odporučím najprv iného špecialistu, napríklad na spracovanie komplexnej analýzy kľúčových slov a SEO stratégie. Som copywriter, nie SEO ani UX špecialista či grafik – radšej vám poskytnem 100 % texty ako priemerné služby z viacerých odborov.
- Spracujem vám cenovú ponuku.
- Uhradíte zálohu a začínam pracovať.
- Budem sa vás veľa pýtať.
- Odovzdám prvú verziu textov. Vy ju spripomienkujete, ja pripomienky zapracujem. Ak to stále nie je ok, opakujeme pripomienkovanie.
- Tešíte sa z nových textov.
↓
Nečakajte, kým sa moja kapacita zaplní
Zarezervujte si ju ešte dnes. Mám priestor pre 1 novú spoluprácu.
Kliknutím prejdete na stránku s kontaktmi.