Písanie do zápisníka.

Copywriting

Napíšem pre vás originálne a pútavé texty, s ktorými dosiahnete svoj vytýčený marketingový cieľ – či už je ním predať viac produktov alebo služieb, šíriť o nich osvetu, budovať povedomie o vašej značke alebo čokoľvek iné.

Napíšem pre vás:

  •  obsah pre content marketing (článok, podklady pre infografiku, recenziu atď.),
  •  texty pre web stránku (vrátane tzv. mikrotextov),
  •  popisy kategórií a produktov pre e-shop,
  •  PR článok,
  •  tlačovú správu,
  •  takmer čokoľvek podobné.

Nefušujem druhým do remesla, preto vám zatiaľ nepomôžem s:

  •  brandingom (názvy, slogany atď.),
  •  správou sociálnych sietí,
  •  komplexnou marketingovou stratégiou,
  •  webdizajnom,
  •  SEO (ani s podrobnou analýzou kľúčových slov).

Píšem (nielen) o technike

Na rozdiel od iných copywriterov píšem na témy, ktorým rozumiem, tj. tým, ktoré sa týkajú elektrotechniky, elektroniky či techniky všeobecne

S elektronikou pracujem dlho a viem presne, ako jednotlivé zariadenia fungujú a kde sú ich slabé stránky. Vašim čitateľom a potenciálnym zákazníkom tak dám presne mierené rady a objasním im aj zložitejšiu problematiku tak, aby jej porozumeli.

Vyznám sa aj v oblasti auto-moto (okrem legislatívy) a nie sú mi cudzie ani témy týkajúce sa pivovarníctva (o remeselnom pive som písal blog).

Ak sa vaše podnikanie netýka žiadneho z uvedených segmentov, môžete texty napísať aj vy sami. Vy budete zodpovedať za ich odbornú stránku a ja ich pre vás upravím tak, aby boli pre čitateľov zrozumiteľné a spĺňali nižšie uvedené kritériá.

Píšem od 25 eur

Nové texty vám vypracujem od 25 eur za hodinu, resp. za normostranu. Celková cena však závisí na viacerých okolnostiach.

Stiahnite si môj cenník (PDF súbor, veľkosť 85 kB) a dozviete sa viac.

Získate odo mňa texty, ktoré:

  •  prinesú čitateľovi nové informácie,
  •  sú zrozumiteľné, prehľadné a ľahko čitateľné,
  •  sú podporené zdrojmi,
  •  vychádzajú z komunikačného tónu a stratégie vašej značky,
  •  sú v súlade s najlepšími praktikami SEO.

Čo ponúkam za príplatok:

  •  implementáciu textu na vašu web stránku,
  •  pridanie ilustračných obrázkov z neplatených fotobánk,
  •  jazykové korektúry prostredníctvom externej korektorky,
  •  konzultácie, týkajúce sa redakčného kalendára, cieľovej skupiny a pod.

Pre koho som písal?

Písal som pre značky ako Legrand, NAY Elektrodom či magazín Topbyvanie.sk. Ak chcete vedieť viac, pozrite si moje referencie.