Copywriting pre web aj print: texty, ktoré predávajú

Máte pocit, že váš e-shop nezarába, koľko by mal? Alebo máte prezentačný web či landing page, z ktorých návštevníci utečú za pár sekúnd? Príspevkom na sociálnych sieťach chýbajú interakcie? Rozniesli ste letáky, no nikto sa neozval?

Chyba je často v textoch, pretože získať a udržať si pozornosť je dnes v komunikácii tým najdôležitejším.

Vy však určite máte lepší program, ako si lámať hlavu s copywritingom a tráviť víkendy sedením nad textami, nie?

Ale čo s tým?

Nechajte copywriting na odborníka

Som copywriter, odborník na texty o technike. Zvládam aj náročné a aktuálne technické témy ako fotovoltika, elektromobilita, tepelné čerpadlá, solárne panely a ďalšie oblasti TZB, elektrotechnika či stroje. Jaj, a zvykol som písať aj o pive a jeho varení.

Články odo mňa vám:

  •  prinesú viac návštevníkov a potenciálnych zákazníkov,
  •  premenia ich na skutočných zákazníkov,
  •  odľahčia vašu zákaznícku podporu, keďže zodpovedia mnohé otázky zákazníkov vopred,
  •  udržia zákazníkov v kontakte s vašou značkou, takže u vás nakúpia opakovane alebo vás odporučia ďalej.

Pomôžem vám napríklad s týmto:

Web a SEO copywriting

Váš web alebo e-shop je ako obchodný zástupca. Web copywriting by teda mal takisto komunikovať atraktívne, no zrozumiteľne a k veci.

Napíšem pre váš web a e-shop texty alebo popisy produktov či kategórií, ktoré návštevníkov presvedčia, aby si vybrali spomedzi konkurencie práve vás.

Copywriting pre letáky a iné tlačoviny

Koľko z nich ste po pár sekundách pokrčili a hodili do koša? Často im nechýba dobré grafické spracovanie, ale skôr jasné posolstvo.

A to môžete zákazníkovi predať iba cez profesionálny copywriting s premyslenými textami. Presne také pre vás vytvorím.

Podklady pre infografiky a e-booky

Obľúbené formáty, v ktorých môžete zaujímavé dáta a fakty spracovať do atraktívnej podoby. Pripravím vám pre ne textové podklady.

Neprehliadnuteľné príspevky na sociálne siete

O pozornosť vašich followerov a potenciálnych zákazníkov bojujú na sociálnych sieťach stovky takmer rovnakých príspevkov.

Napíšem tie vaše tak, aby vytŕčali z davu a aby na ne fanúšikovia reagovali. Okrem cieľovej akcie tak zvýšite ich dosah a zobrazia sa väčšiemu počtu užívateľov.

Newslettre, ktoré neskončia v spam liste

„Akcia. Kúpte teraz. 2 + 1 zadarmo.“ – presne také newslettre síce niektorým firmám fungujú, no mnohých (potenciálnych) zákazníkov obťažujú.

Buďte pre nich užitočný. Napíšem pre vás obsahový newsletter, kde im poradíte, ako vyriešia svoje problémy. Zároveň im ukážete, ako na to môžu využiť vaše produkty a služby.

Iné texty alebo články

Kontaktujte ma – uvidím, ako vám môžem pomôcť. Ak máte záujem o články, detaily nájdete na podstránke písanie článkov.

V napätí očakávate, koľko to bude stáť?

Pozrite si ceny textov:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na ceny.

Som odborník na techniku, copywriting odo mňa teda pomohol napríklad značkám:

Magazín Electrend, pre ktorý píše copywriter Michal Toma.

Magazín Electrend (Legrand Slovensko)

  •  Podklady pre infografiky, 2-dielny e-book a desiatky článkov.
  •  Článok „B, C, D – čo znamenajú tieto písmená na ističoch“ si v r. 2021 návštevníci prečítali 15 608-krát. To sú tisícky potenciálnych zákazníkov pre Legrand.
  •  Na projekte spolupracujem od r. 2019 s agentúrou ContentFruiter.
Článok, ktorý písal copywriter Michal Toma pre český web spoločnosti Viessmann

Viessmann.sk/.cz, Tepelka.cz, Vykurovanie24.sk (Viessmann)

  •  Texty pre podstránky webov a články o tepelných čerpadlách, kotloch či solárnych systémoch.
  •  Texty som písal po slovensky. Pred nasadením na české verzie webov boli preložené do češtiny.
  •  Na projektoch spolupracujem od r. 2020 s agentúrou ContentFruiter.
Screenshot e-shopu Elektroantoš.sk, pre ktorý píše copywriter Michal Toma.

E-shop Elektroantoš.sk

  •  Popisy produktov, kategórií a články na blog.
  •  Môj článok „Ako zapojiť zásuvku“ je prvý na Googli a zároveň je najnavštevovanejšou stránkou celého e-shopu…
  •  …ročne má 8 800 prečítaní – a prináša tisícky potenciálnych zákazníkov pre e-shop.

…a ďalším:

REHAU – Podlahovka.sk, Zdravechladenie.sk, Vodabezstrachu.sk

 Landing pages pre weby, články pre magazíny na weboch o TZB. Spolupráca s agentúrou iNetGap.

Silverdium.sk

 E-book o bezpečnom správaní v online svete pre ľudí po 50-ke.

NAY Elektrodom – Smartmagazin.sk

 Infografiky a články o smart zariadeniach a wearables. Spolupráca s agentúrou ContentFruiter.

Arbe.sk

 Otextovanie nového webu o slaboprúdových elektroinštaláciách (zatiaľ nepublikované).

Detaily o mojom portfóliu nájdete na podstránke referencie.

V napätí očakávate, koľko to bude stáť?

Pozrite si ceny textov:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na ceny.

Môžete mi dôverovať, že naša spolupráca bude bezproblémová

Každý rok sa o tom presvedčí viac a viac mojich klientov. Pridáte sa medzi nich?

ContentFruiter, s. r. o.

„S Michalom spolupracujeme už od roku 2019. Ak by som ho mal charakterizovať niekoľkými slovami, boli by to slová odbornosť, spoľahlivosť a ochota. Ako content creator je súčasťou viacerých našich projektových tímov a pod jeho rukami už pre nás vznikli desiatky článkov, na ktoré získavame od klientov aj od čitateľov veľmi dobrú spätnú väzbu.“

Patrik Vavrovič, managing director agentúry ContentFruiter – referencia pre Michala Tomu

Patrik Vavrovič,
Managing Director

ElektroAntoš, s. r. o.

„S Michalom spolupracujeme už niekoľko rokov. Píše mi odborné texty na blog, popisy kategórií a podkategórií, robí analýzy. Drží slovo aj cenu. Vždy, keď treba, ozvem sa mu a riešime textový svet pre môj eshop. Určite odporúčam obrátiť sa na tohto profíka.“

Ing. Jakub Antoš, majiteľ e-shopu Elektroantos.sk – referencia pre Michala Tomu

Jakub Antoš,
majiteľ e-shopu Elektroantos.sk

Cena za copywriting vám „nevybije poistky“. Dozviete sa ju vopred

Je individuálna, závisí od typu a náročnosti textu. Tu je aspoň veľmi hrubý nástrel:

SlužbaCena
Otextovanie celého webuod 390 €
Otextovanie 1 podstránky webu alebo landing pagedohodou
Popisy produktov a kategórií pre e-shopydohodou
Príspevky na sociálne sieteod 19 € za ks
Letáky a iné tlačovinyod 90 €

Nemusíte sa však báť, že by vám z faktúry „vybilo poistky“. Cenu za copywriting sa dozviete vopred, pošlem vám cenovú ponuku.

V prípade textov a iných objednávok nad 100 € platíte 50 % ceny vopred. Pri objednávkach do 100 € vrátane je to 100 % vopred.

Po odsúhlasení ceny vám vystavím faktúru na platbu vopred, pracovať začnem po jej uhradení.

Doplnkové služby ku copywritingu

Cenové ponuky spracúvam v 3 cenových variantoch. Ku každému si môžete doobjednať doplnkové služby. Niektoré z nich sú v drahších cenových variantoch už zahrnuté.

Doplnkové služby k textomCena
Tvorba zadania pre textindividuálne
Text nad rámec cenníkovej dĺžkypodľa hod. sadzby
Ďalšie kolo pripomienkovania20 €
Meta tagy pre texty na web10 € za 1 sadu
Ďalší návrh titulku10 €
Vyhľadanie kľúčových slov pre článokod 20 €
Doplnková ilustračná foto (vrátane alt a title tagu)10 € z voľne dostupného zdroja, 15 € z platenej fotobanky
Kontrola vami publikovaného článku na webeod 10 € v závislosti od dĺžky článku
Publikácia článku na vašom webeod 20 €
Kontrola textu pred tlačouod 20 €
Jazyková korektúraod 8 € za NS
Rozoslanie hotovej tlačovej správy médiám20 € za správu

„A kde je cena za normostranu?“

Nepoužívam ju, pretože kvalita a náročnosť článku nezávisí iba od jeho dĺžky.

Navyše, copywriteri s cenami za NS či za hodinu vás môžu na faktúre prekvapiť vyššou sumou, ako ste čakali.

U mňa sa vám to nestane – pošlem vám vopred cenovú ponuku. Práve tento prístup považujem za férový a transparentný.

Zadanie – nevyhnutný základ pre kvalitný copywriting

Začneme vypracovaním zadania, ktoré si ešte pred písaním článkov odsúhlasíme spolu s cenou. Zadefinujeme si cieľ daných textov, cieľovú skupinu zákazníkov, kľúčové slová, tonalitu textu atď.

Rozsiahlejšie práce na zadaní spoplatňujem aktuálnou hodinovou sadzbou. Len tak vám môžem zaručiť, že texty budú v 100 % kvalite.

Urobte 1. krok k textom, ktoré predávajú

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu.
Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na postup.

7 dôvodov, prečo so mnou spolupracovať:

  •  1. Som odborník – viem, o čom píšem, pretože som to zažil v praxi.
  •  2. Písal som pre veľké značky – napr. Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom či Zeppelin SK.
  •  3. Som profesionál – môžete mi dôverovať, že naša spolupráca bude bezproblémová. O všetkom dôležitom vás budem informovať vopred a včas.
  •  4. Som skúsený copywriter – copywritingu a content marketingu sa venujem na plný úväzok od r. 2018. Pri tvorbe textov využívam aj svoje znalosti z oblasti webdizajnu, použiteľnosti, typografie a SEO.
  •  5. Vopred viete, koľko zaplatíte – žiadne prekvapenia na faktúre, vopred vám pošlem cenovú ponuku.
  •  6. Nemáte žiadne náklady navyše – napr. na editora či SEO špecialistu. Texty odo mňa sú vyladené a na publikovanie pripravené.
  •  7. Nižšia cena pri dlhodobej spolupráci – objednajte si balík článkov a za každý zaplatíte menej.

5 krokov k textom, ktoré predávajú

  1. Napíšte mi, aký text a o čom potrebujete, kde bude uverejnený a kto je cieľová skupina. 
  2. Pošlem vám cenovú ponuku, možno sa vás opýtam na pár detailov.
  3. Odsúhlasíme si ponuku a zadanie. Po úhrade 1. časti platby začnem písať.
  4. Odovzdám vám text a zapracujem prípadné pripomienky.
  5. Obaja sa tešíme z vydarenej spolupráce, prípadne v nej pokračujeme.

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu. Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu.

Kliknutím prejdete na stránku s kontaktmi.

Copywriter Michal Toma
Návrat hore