
Web copywriting, popisy pre e-shopy, texty na sociálne siete a tlačoviny
Napíšem pre vás texty, ktoré majú náboj, a ktoré pritiahnu vašich potenciálnych zákazníkov aj Google. Plné overených faktov, bez „vaty“ a zrozumiteľné aj pre bežných smrteľníkov.
Texty píšem iba v slovenčine a o veciach, ktorým sám rozumiem. Medzi ne patrí napr. technika, elektrotechnika, elektromobilita, kotly, tepelné čerpadlá, fotovoltické a solárne systémy, TZB, stavebné stroje, marketing či výroba piva.
↓
Napíšem pre vás:
Presvedčivé texty na weby
Váš web je ako váš obchodný zástupca, ktorý pracuje 24 h denne a neberie si dovolenku. Nie je teda jedno, ako bude komunikovať s vašimi potenciálnymi zákazníkmi.
Napíšem preň texty, ktoré návštevníkov presvedčia, aby si vybrali spomedzi konkurencie práve vás.
Cena za presvedčivé texty na weby začína na 149 € v závislosti od rozsahu a náročnosti témy.
Popisy pre e-shopy otvárajúce peňaženky zákazníkov
Napíšem pre vás popisy produktov, ktoré budú magnetom nielen na Google, ale aj na peňaženku vášho potenciálneho zákazníka.
Vytvorím aj popisy kategórií, ktoré ho nasmerujú naprieč e-shopom až na stránku produktu, ktorý bude najviac vyhovovať jeho požiadavkám. Tým násobne zvýšime pravdepodobnosť, že u vás nakúpi.
Cena za 4 popisy s dĺžkou 0,5 NS začína na 79 €. Pri dlhších a náročnejších popisoch je vyššia. Nezahŕňa úvodnú analýzu, ktorej rozsah závisí od kvality vami dodaných podkladov (účtujem podľa akt. hodinovej sadzby).
Vedeli ste, že?
Okrem textov pre vás napíšem aj články, napr. na firemný blog, natívne články, PR články (advertoriály), recenzie, štúdie, tlačové správy a pod.
Newslettre, ktoré neskončia v spam liste
Akcia, kúpte teraz, 2 + 1 zadarmo. Presne také newslettre síce niektorým firmám fungujú, no mnohých (potenciálnych) zákazníkov obťažujú.
Urobte z nich radšej fanúšikov vašej značky. Napíšem pre vás obsahový newsletter, kde im poradíte, ako vyriešia svoje problémy. Zároveň im ukážete, ako na to môžu využiť vaše produkty a služby.
Cena za text pre newsletter začína na 149 € v závislosti od rozsahu a náročnosti témy.
Texty na letáky a tlačoviny, ktoré sa do 3 s nepremenia na odpad
Koľko z nich ste po pár sekundách pokrčili a hodili do koša? Často im nechýba dobré grafické spracovanie, ale skôr jasné posolstvo.
A to môžete zákazníkovi predať iba cez profesionálne napísaný text. Presne taký pre vás vytvorím.
Cena za texty pre tlačoviny začína na 90 €.
Neprehliadnuteľné príspevky na sociálne siete
O pozornosť vašich fanúšikov a zákazníkov bojujú na sociálnych sieťach stovky príspevkov, ktoré sa podobajú ako vajce vajcu. Napíšem tie vaše tak, aby boli neprehliadnuteľné a aby na ne fanúšikovia reagovali. Tým zvýšite ich dosah a zobrazia sa väčšiemu počtu užívateľov.
Cena začína na 79 € za 4 príspevky a závisí od ich typu, rozsahu a náročnosti témy.
Z faktúry vám „nevybije poistky“, cenu sa dozviete vopred
Nemusíte sa báť, že by vám z faktúry „vybilo poistky“. Cenu sa dozviete vopred, pošlem vám cenovú ponuku.
V prípade článkov a iných objednávok nad 100 € platíte 50 % ceny vopred. Pri objednávkach do 100 € vrátane je to 100 % vopred.
Po odsúhlasení ceny vám vystavím faktúru na platbu vopred, pracovať začnem po jej uhradení.
Zadanie – neotrasiteľný základ kvalitného textu
Aby som pre vás mohol spracovať texty na mieru v 100 % kvalite, musím začať zadaním, ktoré si pred tvorbou textov odsúhlasíme spolu s cenou.
Zadefinujeme si cieľ daných textov, cieľovú skupinu zákazníkov, kľúčové slová, tonalitu textu atď. Rozsiahlejšie práce na zadaní spoplatňujem aktuálnou hodinovou sadzbou.
↓
Texty odo mňa:
prinášajú čitateľom zamýšľanej cieľovej skupiny nové, zaujímavé informácie,
sú zrozumiteľné, prehľadné a ľahko stráviteľné v pokoji domova aj pri ceste autobusom,
sú vašou vizitkou, preto sa čitateľom prihovárajú tónom typickým pre vašu značku,
publikované na internete sú magnetom pre Google, ktorý ich neukryje na poslednú stránku výsledkov vyhľadávania.
Zrozumiteľné texty bez „vaty“, písané na základe faktov
Technike rozumiem lepšie než copywriter, píšem lepšie než technik. Vďaka mojej 10-ročnej praxi technika a 5-ročnej praxi copywritera dokážem opísať zložité javy zrozumiteľne aj bežným smrteľníkom.
Na rozdiel od mnohých iných copywriterov, som sa s väčšinou toho, o čom píšem, stretol v reálnom živote. Viem, aký je rozdiel medzi diódou a LED, ističom a prúdovým chráničom, zosilňovačom v triede A, B a AB či medzi ABS a BAS.
Presvedčili sa o tom aj značky ako Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom, Polygrafické centrum či Zeppelin SK.
↓
Ušetrite vďaka textom dodaným na kľúč
Editor, ktorý do textu vloží tabuľky, obrázky či odkazy. SEO expert, ktorý článok zoptimalizuje, aby sa zobrazoval vysoko vo výsledkoch vyhľadávania a ďalší ľudia…
Tí všetci predstavujú ďalšie náklady, ktoré však vďaka mne osekáte na minimum.
Uvedené činnosti totiž zvládnem sám. Ak budete chcieť, pridám do textu obrázky, vypracujem meta tagy dôležité pre SEO (v prípade textu na web) a publikujem ho na vašom webe alebo ho skontrolujem po tom, ako ho nasadíte vy.
Viem, ako má vyzerať text, ktorý vašich zákazníkov zaujme a bude pre nich ľahko stráviteľný – či už bude na displeji alebo na papieri. Uvedomujem si, že nie je dôležitý iba jeho obsah, ale aj štruktúra a prehľadnosť.
Rukami mi prešli stovky článkov na desiatkach webov, spravujem tiež niekoľko svojich obsahových projektov. Okrem SEO ovládam aj princípy webdizajnu, použiteľnosti a typografie.
↓
Každý text odo mňa:
Je perfektne vyladený, prispôsobený cieľovej skupine čitateľov a bez „vaty“.
Je originálny a napísaný na mieru pre vás, z cudzích zdrojov nekopírujem jedinú vetu (ak nejde o citáciu),
Má vopred dohodnutú dĺžku, neprepchávam ho zbytočnou vatou – text nad rámec objednávky je za príplatok (do textu počítam aj perex a tabuľky).
Je rozumne rozčlenený na sekcie pomocou nadpisov, nadpisy pre text na web sú v súlade so SEO best practices.
Obsahuje zoznam zdrojov, z ktorých som čerpal.
Obsahuje kľúčové slová v celom článku (ak ide o text na web), a to vrátane nadpisov, vrátane perexu, alt tagov atď. (dodávate vy, prípadne ja v rámci úvodnej analýzy, plánovania obsahu alebo za príplatok).
Obsahuje v prípade, ak je na to obsah vhodný, aj tabuľku, jednoduchý diagram, graf či nákres (nie infografiku a iné prvky vyžadujúce rozsiahle grafické práce).
Obsahuje ilustračné obrázky (podľa cenového variantu textu), pri texte na web doplnené alt a title tagmi v súlade so SEO best practices.
Obsahuje relevantné interné odkazy na podstránky vášho webu, relevantné externé odkazy (opäť ak ide o text na web, je to dôležité pre SEO).
Doplnkové služby k textom (za príplatok):
text nad rámec dohodnutej ceny,
doplnkový ilustračný obrázok/foto z voľne dost. zdroja alebo z platenej fotobanky,
meta tagy pre texty na web (title, description, návrh tvaru URL),
ďalší návrh titulku,
kontrola textu po vašej publikácii,
publikácia textu na vašom webe,
kontrola textu pred tlačou,
ďalšie kolo pripomienkovania,
vyhľadanie kľúčových slov pre texty,
jazyková korektúra,
expresné dodanie (podľa mojej aktuálnej vyťaženosti).
↓
Doplnkové služby si môžete objednať za príplatok spolu s tvorbou textov (nezabudnite to spomenúť, keď mi budete písať).
↓
7 krokov k textom, ktoré majú náboj
- Napíšte mi, aký text potrebujete, o čom by mal byť, kde bude uverejnený a kto je cieľová skupina.
- Pošlem vám cenovú ponuku, možno sa vás opýtam na pár detailov.
- Odsúhlasíme si ponuku a zadanie.
- Pošlem vám faktúru na prvú časť platby. Po jej úhrade začnem pracovať.
- Odovzdám vám text, ozvete sa s pripomienkami.
- Zapracujem vaše pripomienky.
- Obaja sa tešíme z vydarenej spolupráce, prípadne v nej pokračujeme.
