Neviete, ako písať firemný blog? Nemáte čas? Postarám sa oň a ušetrím vám desiatky hodín mesačne

Dlhé večery strávené ťukaním do klávesnice. Hodiny lámania hlavy nad tým, čo vlastne na ten blog „zavesiť“. A často ani neviete, ako písať blog a či to vlastne robíte správne. 

Nemáte na firemný blog čas, ale zároveň nechcete prísť o jeho výhody? 

Rozumiem vám. Blog plný kvalitného obsahu totiž znamená trvalý prísun návštevníkov z Googlu, ktorých ľahko premeníte na zákazníkov. A na rozdiel od reklamy funguje dlhodobo.

Vy sa však potrebujete venovať jadru vášho biznisu.

Čo teda s tým?

Nechajte blog na mňa – od výberu tém cez písanie článkov až po publikáciu

Predstavujem vám firemný blog bez starostí. 

Že aký to je? 

Taký, pre ktorého články nájdem vhodné témyspracujem ich do formy redakčného kalendára. Taký, pre ktorý články napíšem za vás (a pri všetkej skromnosti, aj lepšie).

No a ak budete chcieť, aj ich publikujem. A sem-tam vám aj poradím, čo na webstránke zlepšiť.

Vy budete články iba pripomienkovať a sledovať, ako vám porastie návštevnosť na webe vďaka kvalitnému obsahu.

Áno, bez ďalších starostí.

Príklad – ak si objednáte 12 článkov, budete mať o blog postarané:

  •  na 1 rok pri publikovaní 1 článku za mesiac (najnižšia frekvencia, ktorú odporúčam),
  •  na pol roka pri publikovaní 1 článku každé 2 týždne,
  •  na 3 mesiace pri publikovaní 1 článku každý týždeň.

Nech sa rozhodnete pre akúkoľvek frekvenciu publikovania, najdôležitejšia je pravidelnosť.

A ruku na srdce – nájdete si každý týždeň/dva čas na vymýšľanie tém, vyhľadávanie kľúčových slov, písanie a publikovanie článkov… a do toho všetkého ešte na zdokonaľovanie v písaní? Pretože publikovať niečo dvakrát za rok vám príliš nepomôže.

Prečo je lepšie zveriť mi blog, než sa s ním trápiť dlhé hodiny každý týždeň?

6 výhod pre vás:

  1. nižšia cena, ako keby ste si objednávali články po jednom,
  2. žiadne starosti s článkami, žiadne lámanie hlavy nad tým, ako písať blog,
  3. istota, že budete mať moju kapacitu k dispozícii,
  4. pravidelná aktualizácia blogu, čo je dôležité pre vysoké pozície na Googli,
  5. rozpočet pod kontrolou – budete vopred vedieť, koľko vás to bude stáť,
  6. výrazne menej „papierovania“, napr. pri 12 článkoch jedna faktúra namiesto dvanástich.

4 výhody pre mňa:

  1. istota práce na dlhšie obdobie,
  2. menej dohadovania o spolupráci,
  3. menej „papierovania“,
  4. ďalší spokojný zákazník.

Vyhrávame obaja. Win-win, ako sa hovorí po anglicky.

Koľko to bude stáť?

Pozrite si postup spolu s cenami článkov na blog:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na cenník.

Môžete mi dôverovať, že sa o váš blog postarám…

…tak ako sa starám napr. o blog e-shopu Elektroantos.sk

Elektroantos.sk je menší e-shop s elektroinštalačným materiálom a kamennou predajňou. Majú vybudovanú stálu klientelu, ktorú im pomáham rozširovať aj prostredníctvom užitočného obsahu na blogu.

Screenshot e-shopu Elektroantos.sk, homepage

Majiteľ, Jakub Antoš, nejaké články na blog už písal, keďže si výhody kvalitného obsahu uvedomoval. Kvalita ani výsledky však neboli v súlade s jeho očakávaniami. 

Preto sa v roku 2020 obrátil na mňa. 

Výsledky mojej spolupráce s Elektroantos.sk od r. 2020:

  •  Môj článok Ako zapojiť zásuvku je prvý na Googli na dopyt „ako zapojit zasuvku“ a zároveň je najnavštevovanejšou stránkou celého e-shopu (nie iba blogu).
  •  Ročne má 8 800 prečítaní a prináša tisícky potenciálnych zákazníkov pre e-shop. Za júl 2023 mal 1 240 prečítaní.
  •  2. najnavštevovanejšou stránkou celého e-shopu je článok Základy elektroinštalácie v byte a dome s 522 prečítaniami za júl 2023, pri prepočítaní na rok to je vyše 6 000 prečítaní.
  •  3. najviac navštevovanou stránkou je blogový článok Bleskozvody – ako na ne? s 367 prečítaniami za júl 2023, pri prepočítaní na rok to je vyše 4 400.
  •  Keby tieto články neexistovali, títo návštevníci by na e-shop vôbec neprišli.
  •  Čítanosť všetkých článkov priebežne rastie aj po niekoľkých rokov od publikovania. Aj to je dôkaz, že ide o kvalitný obsah, ktorý Google uprednostňuje.

Ako sme to dosiahli?

  •  V spolupráci s J. Antošom som navrhol nové témy, aby články riešili skutočné problémy potenciálnych zákazníkov.
  •  Na základe tém som spracoval články plné užitočných informácií a faktov – napr. návody na bezpečnú elektroinštaláciu, rady a tipy, ako vybrať produkty a pod.
  •  Články som obohatil o dosiaľ chýbajúce prvky ako tabuľky, call-to-action tlačidlá, zoznamy, farebne odčlenené textové bloky či kvalitnejšie obrázky.
  •  Upravil som vzhľad článkov, aby boli prehľadnejšie – väčšie písmo, užšie a kratšie odstavce, výraznejšie nadpisy a pod.
  •  Pri písaní článkov využívam od r. 2023 unikátny vtipný tone of voice v súlade s komunikáciou značky.
  •  V súčasnosti okrem tvorby nových upravujem staršie články, obohacujem ich o čerstvé informácie v duchu nového tone-of-voice. Google to má rád a uprednostňuje aktualizovaný obsah.
  •  Okrem článkov som písal pre e-shop Elektroantos.sk aj popisy niektorých kateorií a produktov či meta popisy.

Čo si o našej spolupráci myslí majiteľ, Jakub Antoš? Odpovie vám sám:

„S Michalom spolupracujeme už niekoľko rokov. Píše mi odborné texty na blog, popisy kategórií a podkategórií, robí analýzy. Drží slovo aj cenu. Vždy, keď treba, ozvem sa mu a riešime textový svet pre môj eshop. Určite odporúčam obrátiť sa na tohto profíka.“

Ing. Jakub Antoš, majiteľ e-shopu Elektroantos.sk – referencia pre Michala Tomu

– Jakub Antoš,
majiteľ e-shopu Elektroantos.sk

Okrem webu Elektroantos.sk som spolupracoval na tvorbe obsahu napr. pre Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom, Zeppelin SK a ďalšie značky.

Koľko to bude stáť?

Pozrite si postup spolu s cenami článkov na blog:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na cenník.

Tvorba obsahu na blog prebieha nasledovne:

1. Úvodná analýza – od 190 € (iba na začiatku spolupráce):

  •  Zosumarizujeme si, kto sú vaši zákazníci, aké problémy riešia a aké informácie ich zaujímajú.
  •  Na základe toho vytvorím cieľové skupiny, aby konkrétne články zasiahli presne toho, koho majú.
  •  Analyzujem obsah konkurenčných firiem a jeho nedostatky, aby mohol byť váš obsah ten najlepší.
  •  Spravím základnú analýzu kľúčových slov, aby sme videli, aké výrazy vaši zákazníci vyhľadávajú a čo ich zaujíma.
  •  Informácie dostanete v podobe písomnej správy spolu s námetmi na konkrétne témy.
  •  Cena začína na 190 € podľa rozsahu, náročnosti témy blogu a úrovne dodaných podkladov.

2. Tvorba zadaní – od 15 € za ks:

  •  Námety po pripomienkovaní spracujem do konkrétnych zadaní pre články.
  •  Zadania budú obsahovať: tému článku, cieľ, cieľovú skupinu zákazníkov, pre ktorých píšeme a kľúčové slová.
  •  Kľúčové slová vyhľadám pre každý článok alebo použijem tie z existujúcej analýzy a priradím ich k jednotlivým článkom.
  •  Zadania odsúhlasíte.
  •  Spracujem ich do vytvoreného redakčného kalendára a nastavíme si dátumy publikácie. 
  •  Pokračujeme písaním článkov.
  •  Cena začína na 15 € za zadanie podľa počtu zadaní a náročnosti tém.
  •  Prvé zadania fakturujem spolu s úvodnou analýzou.

3. Písanie článkov – od 99 € za ks:

  •  Články spracujem postupne podľa dohodnutých deadlinov.
  •  V prípade požiadavky (podľa dohodnutej cenovej úrovne) ich skontrolujem po tom, ako ich publikujete alebo ich publikujem na vašom webe za vás.
  •  Prosím, počítajte s tým, že v prípade niektorých článkov od vás budem potrebovať podklady, prípade dodatočné informácie.
  •  Ceny začínajú na 99 € za článok do 4 NS, môže byť vyššia v závislosti od náročnosti a dĺžky textu (pozri tabuľku nižšie).
Počet článkovCena za článokUšetríte
1 až 3od 149 €0 €
4 až 7od 119 €až 210 €
8 až 11od 109 €až 444 €
12 a viacod 99 €600 € a viac!

Ceny v tabuľke sú zvýhodnené a platia pri platbe za celý balík článkov vopred. Platbou vopred potvrdzujete, že máte skutočný záujem o dlhodobú spoluprácu. Pri jednorazových objednávkach po 1 článku platí základná cena 149 €.

Platbu za starostlivosť o blog delím na 2 časti:

  1. Najprv fakturujem úvodnú analýzu + tvorbu zadaní. 
  2. Po spracovaní analýzy a zadaní fakturujem balík článkov so 100 % platbou vopred. 

Ak sa rozhodnete pokračovať v spolupráci, úvodnú analýzu vynechávame a začíname od tvorby zadaní.

Urobte 1. krok k blogu bez starostí hneď teraz

Obslúžim max. 6 klientov mesačne.
Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na postup.

Nie ste si istý, či nám to „klapne“? Otestujme si spoluprácu na 1 článku

Rozumiem, že chcete pre váš biznis to najlepšie. Aj ja by som chcel. 

Ak stále váhate, mám pre vás návrh, ako si spoluprácu otestujeme:

  1. Objednajte si 1 článok.
  2. Zaplatíte zaň štandardnú cenu.
  3. Ak nebudete chcieť ďalej spolupracovať, rozídeme sa v mieri.
  4. Ak si budete chcieť objednať balík viacerých článkov, započítam doň aj tento 1. článok.
  5. Rozdiel medzi štandardnou a zľavnenou cenou za 1. článok vám odpočítam z ceny objednaného balíka. 
  6. Prvý článok tak budete mať za rovnakú zľavnenú cenu ako zvyšné články v rámci balíka.

Férová ponuka, nie?

7 dôvodov, prečo so mnou spolupracovať:

  •  1. Som odborník – viem, o čom píšem, pretože som to zažil v praxi.
  •  2. Písal som pre veľké značky – napr. Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom či Zeppelin SK.
  •  3. Som profesionál – môžete mi dôverovať, že naša spolupráca bude bezproblémová. O všetkom dôležitom vás budem informovať vopred a včas.
  •  4. Som skúsený copywriter – copywritingu a content marketingu sa venujem na plný úväzok od r. 2018. Pri tvorbe textov využívam aj svoje znalosti z oblasti webdizajnu, použiteľnosti, typografie a SEO.
  •  5. Vopred viete, koľko zaplatíte – žiadne prekvapenia na faktúre, vopred vám pošlem cenovú ponuku.
  •  6. Nemáte žiadne náklady navyše – napr. na editora či SEO špecialistu. Texty odo mňa sú vyladené a na publikovanie pripravené.
  •  7. Nižšia cena pri dlhodobej spolupráci – objednajte si balík článkov a za každý zaplatíte menej.

Urobte 1. krok k blogu bez starostí

  1. Pozrite si ceny vyššie a premyslite si, koľko článkov budete chcieť.
  2. Napíšte mi e-mail, kde stručne popíšete váš blog.
  3. Pošlem vám cenovú ponuku.
  4. Odsúhlasíte ponuku, uhradíte 1. časť platby a začíname spolupracovať.

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu. Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu.

Kliknutím prejdete na stránku s kontaktmi.

Copywriter Michal Toma
Návrat hore