Témy na písanie a content marketingový plán pre vašu firmu

Tvoríte obsah vo firme sami alebo na to už máte copywriterov, no došla vám šťava? Neviete, o čom písať a žiadne návody, ako naštartovať kreativitu nepomáhajú?

Nájdem témy na písanie, ktoré nakopnú váš obsahový marketing – firemný blog, internetový magazín, sociálne siete či obsahový newsletter.

Dodám vám ich vo forme textu. Ak budete chcieť, vytvorím pre vás aj redakčný kalendár so zadaniami, prípadne ich spracujem do samostatných dokumentov pre vašich copywriterov.

Túto službu ponúkam aj ako súčasť služby Bezstarostný blog.

Nejde však o komplexnú marketingovú stratégiu, keďže neberiem do úvahy všetky kanály.

Nájdem témy pre váš content marketing

Nebojte sa, horúce námety sú všade okolo nás. Viem to, pretože som odborník na texty o technike a mojimi rukami prešlo množstvo obsahových projektov. 

Pri žiadnom z nich nebol problém vytvoriť pútavý obsah. 

Nie, ani v prípade, ak išlo o náročné technické témy ako fotovoltika, elektromobilita, tepelné čerpadlá, solárne panely a ďalšie oblasti TZB, elektrotechnika či stroje.

Námety na témy odo mňa vám pomôžu:

  •  získať viac návštevníkov z vyhľadávačov,
  •  premeniť ich na skutočných zákazníkov,
  •  posilňovať s nimi vzťahy, pretože budete riešiť ich problémy,
  •  odľahčiť zákaznícku podporu, keďže zodpovedia mnohé ich otázky vopred,
  •  budovať povedomie o vašej značke a posilňovať tak vašu autoritu v odbore,
  •  udržať s ňou zákazníkov v kontakte, takže u vás nakúpia opakovane alebo vás odporučia ďalej.

V napätí očakávate, koľko to bude stáť?

Pozrite si cenu content marketingového plánu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na ceny.

Základom je úvodná analýza

Postup aj cena (tú nájdete nižšie v texte) sa líši podľa toho, koľko informácií o vašich zákazníkoch máte spracovaných. 

Predstavme si teda, že nemáte vytvorené cieľové skupiny zákazníkov, analýzu kľúčových slov, konkurencie… vlastne žiadne relevantné dokumenty a doteraz ste obsah tvorili nesystematicky alebo vôbec. 

Práve to je najčastejší prípad, s ktorým za mnou klienti prídu. Postup potom vyzerá takto:

1. Úvodná analýza:

  •  Zosumarizujeme si, kto sú vaši zákazníci, aké problémy riešia a aké informácie ich zaujímajú.
  •  Na základe toho vytvorím cieľové skupiny, aby konkrétne články riešili problémy konkrétnych typov zákazníkov.
  •  Zanalyzujem obsah konkurenčných firiem a jeho nedostatky, aby mohol byť váš obsah lepší.
  •  Urobím základnú analýzu kľúčových slov, aby sme videli, aké výrazy vaši zákazníci vyhľadávajú a čo ich zaujíma.
  •  Navrhnem tematické okruhy a konkrétne témy.
  •  Pošlem vám to na pripomienkovanie.

Ak máte úvodnú analýzu za sebou (už sme spolupracovali) alebo máte k dispozícii všetky potrebné údaje, môžeme 1. časť vynechať.

2. Tvorba zadaní:

  •  Námety po pripomienkovaní spracujem do zadaní pre články.
  •  Budú obsahovať: tému článku, cieľ, cieľovú skupinu zákazníkov, pre ktorých píšeme a kľúčové slová.
  •  Kľúčové slová vyhľadám pre každý článok alebo použijem tie z existujúcej analýzy a priradím ich k jednotlivým článkom.
  •  Zadania odsúhlasíte.
  •  Spracujem ich do vytvoreného redakčného kalendára alebo do samostatných dokumentov pre vašich copywriterov.

Som odborník na techniku, copywriting odo mňa teda pomohol napríklad značkám:

Magazín Electrend, pre ktorý píše copywriter Michal Toma.

Magazín Electrend (Legrand Slovensko)

  •  Pomáhal som navrhnúť desiatky tém z oblasti elektrotechniky a smart elektroinštalácií.
  •  Okrem toho som písal desiatky článkov, podklady pre infografiky či 2-dielny e-book.
  •  Článok „B, C, D – čo znamenajú tieto písmená na ističoch“ si v r. 2021 návštevníci prečítali 15 608-krát. To sú tisícky potenciálnych zákazníkov pre Legrand.
  •  Na projekte spolupracujem od r. 2019 s agentúrou ContentFruiter.
Screenshot zo smartmagazin.sk – online magazín spoločnosti NAY Elektrodom, pre ktorý písal copywriter Michal Toma

Smartmagazin.sk (NAY Elektrodom)

  •  Navrhol som témy z oblasti smart elektroniky a wearables.
  •  Okrem toho som spracoval množstvo článkov a podklady pre infografiky.
  •  Na projekte som spolupracoval s agentúrou ContentFruiter.
Screenshot e-shopu Elektroantoš.sk, pre ktorý píše copywriter Michal Toma.

E-shop Elektroantoš.sk

  •  Pre blog som pomáhal navrhovať a prispôsobovať témy týkajúce sa najmä silnoprúdových elektroinštalácií.
  •  Písal som tiež články, pre samotný e-shop zase popisy produktov a kategórií.
  •  Môj článok „Ako zapojiť zásuvku“ je prvý na Googli a zároveň je najnavštevovanejšou stránkou celého e-shopu…
  •  …ročne má 8 800 prečítaní – a prináša tisícky potenciálnych zákazníkov pre e-shop.

…a to nie je všetko:

Písal som aj pre ďalšie značky ako Viessmann, Rehau či Zeppelin SK. Celé portfólio nájdete na podstránke Referencie.

V napätí očakávate, koľko to bude stáť?

Pozrite si cenu content marketingového plánu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na ceny.

Môžete mi dôverovať, že naša spolupráca bude bezproblémová

Každý rok sa o tom presvedčí viac a viac mojich klientov. Pridáte sa medzi nich?

ContentFruiter, s. r. o.

„S Michalom spolupracujeme už od roku 2019. Ak by som ho mal charakterizovať niekoľkými slovami, boli by to slová odbornosť, spoľahlivosť a ochota. Ako content creator je súčasťou viacerých našich projektových tímov a pod jeho rukami už pre nás vznikli desiatky článkov, na ktoré získavame od klientov aj od čitateľov veľmi dobrú spätnú väzbu.“

Patrik Vavrovič, managing director agentúry ContentFruiter – referencia pre Michala Tomu

Patrik Vavrovič,
Managing Director

ElektroAntoš, s. r. o.

„S Michalom spolupracujeme už niekoľko rokov. Píše mi odborné texty na blog, popisy kategórií a podkategórií, robí analýzy. Drží slovo aj cenu. Vždy, keď treba, ozvem sa mu a riešime textový svet pre môj eshop. Určite odporúčam obrátiť sa na tohto profíka.“

Ing. Jakub Antoš, majiteľ e-shopu Elektroantos.sk – referencia pre Michala Tomu

Jakub Antoš,
majiteľ e-shopu Elektroantos.sk

Cena za content marketingový plán vám „nevybije poistky“. Dozviete sa ju vopred

Cena je individuálna a závisí od náročnosti vášho odboru, množstva a spôsobu spracovania témy. 

Orientačne je to:

SlužbaCena
Úvodná analýzaod 190 €
Návrh témyod 19 € za ks

Nemusíte sa báť, že by vám z faktúry „vybilo poistky“. Cenu za content marketingový plán sa dozviete vopred, pošlem vám cenovú ponuku.

V prípade textov a iných objednávok nad 100 € platíte 50 % ceny vopred. Pri objednávkach do 100 € vrátane je to 100 % vopred.

Po odsúhlasení ceny vám vystavím faktúru na platbu vopred, pracovať začnem po jej uhradení.

Doplnkové služby k článkom

Cenové ponuky spracúvam v 3 cenových variantoch. Ku každému si môžete doobjednať doplnkové služby. Niektoré z nich sú v drahších cenových variantoch už zahrnuté.

Doplnkové služby k plánovaniu obsahuCena
Spracovanie zadania pre copywritera15 € za zadanie
Spracovanie námetov do redakčného kalendára20 € za 4 námety
Kontrola článku po napísaní iným copywriteromod 10 € v závislosti od dĺžky článku
Vyhľadanie kľúčových slovpodľa rozsahu a témy námetu
Ďalšie kolo pripomienkovania20 € za celý balík námetov

Urobte 1. krok ku content marketingovému plánu

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu.
Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na postup.

7 dôvodov, prečo so mnou spolupracovať:

  •  1. Som odborník – viem, o čom píšem, pretože som to zažil v praxi.
  •  2. Písal som pre veľké značky – napr. Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom či Zeppelin SK.
  •  3. Som profesionál – môžete mi dôverovať, že naša spolupráca bude bezproblémová. O všetkom dôležitom vás budem informovať vopred a včas.
  •  4. Som skúsený copywriter – copywritingu a content marketingu sa venujem na plný úväzok od r. 2018. Pri tvorbe textov využívam aj svoje znalosti z oblasti webdizajnu, použiteľnosti, typografie a SEO.
  •  5. Vopred viete, koľko zaplatíte – žiadne prekvapenia na faktúre, vopred vám pošlem cenovú ponuku.
  •  6. Nemáte žiadne náklady navyše – napr. na editora či SEO špecialistu. Texty odo mňa sú vyladené a na publikovanie pripravené.
  •  7. Nižšia cena pri dlhodobej spolupráci – objednajte si balík článkov a za každý zaplatíte menej.

5 krokov k dokonalému content marketing plánu

  1. Napíšte mi, aký obsah chcete, kde ho budete uverejňovať a kto je cieľová skupina.
  2. Pošlem vám cenovú ponuku, možno sa vás spýtam na pár detailov.
  3. Odsúhlasíme si ponuku a zadanie. Začnem po úhrade 1. časti platby.
  4. Odovzdám vám výstup a zapracujem prípadné pripomienky.
  5. Obaja sa tešíme z vydarenej spolupráce, prípadne v nej pokračujeme.

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu. Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu.

Kliknutím prejdete na stránku s kontaktmi.

Copywriter Michal Toma
Návrat hore