Moje copywriting portfólio

Moje texty pomohli mnohým firmám získať nových zákazníkov a udržať si tých starých.

Vďaka nim predávajú viac produktov a služieb, šíria o nich osvetu, budujú povedomie o svojej značke a posilňujú vzťahy so svojimi zákazníkmi…

A čo je najdôležitejšie: všetky tieto cesty nakoniec vedú k zvýšeniu ich obratu.

To, čo povedali o našej spolupráci, si môžete prečítať na stránke referencie.

Tu si môžete pozrieť, o čom som pre nich písal a aký obsah som tvoril

Magazín Electrend, ktorý tvorím s agentúrou ContentFruiter pre spoločnosť Legrand Slovensko.

Magazín Electrend (Legrand Slovensko)

Vypínače a zásuvky Legrand máte doma možno aj vy. Slovenské zastúpenie tohto svetového výrobcu elektroinštalačných komponentov navyše prevádzkuje online magazín Electrend. V ňom šíri osvetu o elektroinštaláciách, ich bezpečnosti a technologických novinkách.

Pre Electrend som napísal nespočet článkov a podkladov pre infografiky, a tiež dvojdielny e-book.

Na projekte spolupracujem s agentúrou ContentFruiter už od r. 2019 a verím, že budeme pokračovať aj ďalej. Stále je totiž o čom písať.


Článok, ktorý písal copywriter Michal Toma pre český web spoločnosti Viessmann

Viessmann.cz a Tepelka.cz (Viessmann)

Aj kotol od Viessmann možno máte doma. Tento svetoznámy výrobca vykurovacej techniky drží krok s dobou a neustále rozširuje portfólio produktov, napr. o tepelné čerpadlá, fotovoltické systémy či kogeneračné jednotky. Ruka v ruke s tým kráča kvalitný obsah, ktorý zákazníkov s technologickými novinkami oboznamuje.

Pre Viessmann.cz som spracoval množstvo článkov a textov do sekcie Rady a tipy na ich webe, aj na ich samostatný web o tepelných čerpadlách Tepelka.cz.

Na obsahu pre Viessmann spolupracujem s agentúrou ContentFruiter od r. 2020.


Screenshot zo smartmagazin.sk – online magazín spoločnosti NAY Elektrodom, pre ktorý písal copywriter Michal Toma

Smartmagazín (NAY Elektrodom)

NAY Elektrodom – jedného z najväčších maloobchodných predajcov elektrospotrebičov na Slovensku – snáď predstavovať nemusím.

Smart elektronika a wearables boli pred pár rokmi pre väčšinu Slovákov neznáme pojmy. S ich príchodom do e-shopu a na pulty NAY Elektrodomov, teda automaticky prišla aj potreba ukázať zákazníkom, ako im dokážu zjednodušiť každodenný život.

Tak vznikol Smartmagazín, pre ktorý som dva roky písal články a vytváral podklady pre infografiky v spolupráci s agentúrou ContentFruiter.

Urobte 1. krok k špičkovým textom

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu.
Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na stránku s kontaktmi.

Screenshot e-shopu Elektroantoš.sk

Elektroantoš.sk

Elektroantoš.sk patrí medzi tie menšie e-shopy s elektroinštalačným materiálom. Majú vybudovanú stálu klientelu, ktorú však potrebujú neustále rozširovať.

Pre Elektroantoš.sk som preto vytvoril popisy kategórií a podkategórií produktov, ktoré pomáhajú zákazníkom zorientovať sa v sortimente a vybrať si tie správne elektroinštalačné komponenty a spotrebiče. Oživil som aj blog, kde v článkoch prinášame návody na bezpečnú elektroinštaláciu, a tiež zaujímavé rady a tipy.


Screenshot e-shopu Furbify, pre ktorého blog copywriter Michal Toma písal long-form články

Furbify

Furbify.sk je e-shop s repasovanými (refurbished) notebookmi, stolnými PC, monitormi a komponentmi. A tam, kde je výpočtová technika, je často aj veľa nejasností.

V spolupráci s agentúrou ContentFruiter som preto pre blogovú sekciu na stránke Furbify.sk vytvoril viacero long-form článkov. V nich potenciálnym zákazníkom radíme, ako si vybrať rôzne počítačové periférie a komponenty.


Screenshot webu Zeppelin.sk

Zeppelin SK (distribútor strojov CAT)

Zeppelin SK je medzi stavbármi známou značkou. Ide o distribútora strojov CAT, ktoré poznajú už malí chlapci na pieskovisku.

Pre Zeppelin SK pripravujem od r. 2021 v spolupráci s agentúrou Online Toro PR články uverejňované na rôznych malých spravodajských weboch. Aj tento typ článkov odo mňa však má vysokú odbornú úroveň, informácie niekoľkokrát overujem a čerpám ich zo spoľahlivých zdrojov.

Urobte 1. krok k špičkovým textom

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu.
Dlho teda neváhajte a napíšte mi čo najskôr, aby som vám mohol vyhradiť kapacitu:

Kliknutím na tlačidlo prejdete na stránku s kontaktmi.

Magazín Printtalk, pre ktorý píše aj copywriter Michal Toma

Magazín Printtalk (Polygrafické centrum)

Printtalk je online magazín spoločnosti Polygrafické centrum, zameraný na B2B segment. Obsah sprevádza čitateľov nielen svetom polygrafie, ale prináša aj riešenia každodenných problémov spojených s podnikaním.

Pre Printtalk píšem o polygrafii, marketingu, dizajne či produktivite. Na projekte spolupracujem s agentúrou ContentFruiter od r. 2020.


Magazín topbyvanie.sk, pre ktorý písal copywriter Michal Toma

Topbyvanie.sk

Topbyvanie.sk je online magazín zameraný na poradenstvo s výberom produktovpomoc s riešením životných situácií spojených s bývaním. Slúži aj ako nákupný poradca pre najrôznejšie druhy výrobkov – od elektrospotrebičov cez náradie až po doplnky do domácnosti.

Od r. 2018 som pre Topbyvanie.sk napísal desiatky článkov. Išlo napr. o recenzie elektrospotrebičov a náradia, rady, ako zatepliť podkrovie či ušetriť na energiách alebo návody, ako predať dom, realizovať elektrickú prípojku, vybaviť stavebné povolenie atď.

Niektoré z článkov, ktoré som pre Topbyvanie.sk spracoval, nájdete na stránke môjho profilu.


Magazín spotrebitelskytest.sk, pre ktorý písal copywriter Michal Toma

Spotrebitelskytest.sk

Magazín Spotrebitelskytest.sk sa zaoberá nákupným poradenstvom a jeho obsah tvoria prevažne recenzie produktov.

Za obdobie mojej spolupráce s prevádzkovateľmi (od r. 2018), som pre Spotrebitelskytest.sk napísal desiatky recenzií elektrospotrebičov, záhradnej techniky či rôznych produktov do domácnosti.


Screenshot magazínu Silverdium, pre ktorý copywriter Michal Toma spracoval e-book

Magazín Silverdium

Silverdium je magazín pre ľudí, ktorí chcú ostať aktívni a žiť naplno aj po 50-ke. Túto spoluprácu by som inak ani nespomínal, keďže som preň spracoval iba 1 článok.

Okrem neho som však napísal aj e-book o bezpečnom správaní v online svete, ktorého zásady ľudia po 50-ke často nepoznajú. Jeho posolstvo považujem za natoľko dôležité, že by bola škoda nešíriť ho ďalej.

O vynikajúce grafické spracovanie e-booku sa postarali grafici z agentúry ContentFruiter, s ktorou som na projekte Silverdium spolupracoval.

Napíšem pre vás články a texty, naplánujem obsah, poradím

Aktuálna vyťaženosť: mám priestor pre 1 novú spoluprácu.
Kliknite a zarezervujte si moju kapacitu ešte dnes:

Kliknutím prejdete na stránku s kontaktmi.

Copywriter Michal Toma
Návrat hore