Nový web mtoma.sk a refresh mojej osobnej značky: Čo je nové a čo bude ďalej

Redizajn a nový obsah na webe mtoma.sk

Ak ste moju stránku mtoma.sk už v minulosti navštívili, určite ste všimli výrazné zmeny v obsahu i forme, ktoré som urobil začiatkom septembra 2022. Prečítajte si, čo ma k tomu viedlo, čo všetko sa zmenilo, aké benefity z toho plynú pre vás a aké sú moje plány na najbližšiu dobu.

Aby prezentácia nezaostávala za výsledkami

Ani som sa nenazdal a uplynuli 4 roky, odkedy som sa začal venovať copywritingu „na plný úväzok“. Neustále som pracoval na kvalite mojich textov, zanedbával som však svoju prezentáciu, ktorá stále nepôsobila profesionálne. 

Rozhodol som sa preto pre komplexné osvieženie mojej značky. To sa okrem webu týka aj mojej ponuky služieb, špecializácie na technikuspôsobu prezentácie v online i offline priestore.

Nový, prehľadnejší web s kompletnými informáciami

Na slovenské pomery je môj nový web mtoma.sk trochu obsiahly. Mojím zámerom však bolo poskytnúť vám komplexné informácie o tom, s čím vám pomôžem, s čím nie, koľko to bude stáť a koľko budete čakať. 

Čím ucelenejší obraz budete mať, tým skôr môžeme prejsť k podstate našej spolupráce, a teda k vašim textom.

Na samostatných podstránkach webu sa budem venovať aj osvete v oblasti copywritingu, content marketingu a ich prepojeniu so svetom techniky. Spustil som tiež (tento) blog, kde vám budem prinášať užitočné články s tipmi, ako písať (nielen o technike) a ako využiť obsahový marketing vo vašom podnikaní.

Služby za prehľadné a férové ceny

Spolu s webom som nastavil aj novú ponuku služieb. Okrem tvorby článkov a iných textov vám ponúkam tiež úpravu textov, ktoré pre vás napísal niekto iný, plánovanie obsahukonzultácie.  

Pre všetky tieto služby som nastavil ceny, ktoré sú odteraz prehľadné a férové – nájdete ich na podstránkach služieb. Tvorbu článkov, textov a ďalšie služby naceňujem projektovo, tj. ako cenu za článok, text a pod. 

Nemusíte však mať obavy, konečnú cenu, ktorú zaplatíte, sa vždy dozviete vopred – pred finálnou záväznou objednávkou vám vždy pošlem cenovú ponuku. 

Nepoužívam cenu za normostranu (NS) ani za hodinu, ktorá by sa v priebehu spolupráce navyšovala. Takýto prístup nepovažujem za férový voči vám, navyše neodzrkadľuje spôsob mojej práce. Mojím cieľom totiž nie je vychŕliť určitý počet normostrán textu ani odpracovať pre vás nejaký počet hodín. 

Sústredím sa na to najdôležitejšie – aby som vaším zákazníkom predal vami zamýšľané posolstvo dostatočne podrobne, no zároveň zrozumiteľne a bez omáčok. A chcem to pre vás robiť stále lepšie a lepšie, preto venujem dostatok času aj sebavzdelávaniu v oblasti copywritingu, marketingu i techniky.

Ak hľadáte niekoho, kto pre vás napíše 3 články za deň, sklamem vás. Touto cestou nejdem.

Copywriter – technik Michal Toma pri práci.
Pri tvorbe článkov a textov o technike používam aj odbornú literatúru.

Nájdete ma už aj na sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach ma dosiaľ nebolo vidno. Môj profil na LinkedIn som však osviežil o aktuálne informácie a ponuku služieb. V budúcnosti plánujem zverejňovať krátke príspevky o prepájaní sveta techniky a copywritingu, resp. obsahového marketingu.

Nájdete ma už aj na Facebooku, kde budem zdieľať tipy o tom, ako na kvalitný obsah a novinky z môjho copywriterského života. Ak vás to zaujíma, dajte mi like, ďakujem.

Ďalej už ako copywriter – technik

V minulosti som často „liezol do kapusty“ ostatným copywriterom a písal som na rôzne témy. V súčasnosti už píšem prevažne o elektroinštaláciách, elektronike, elektromobiloch, fotovoltike, kotloch, tepelných čerpadlách, kogeneračných jednotkách, stavebných strojoch či polygrafii. 

Na texty o technike sa chcem špecializovať aj naďalej, keďže sa v nej sa vyznám lepšie než bežní copywriteri. Na rozdiel od nich som totiž väčšinu z toho, o čom píšem, zažil na vlastnej koži. 

Napriek tomu neusínam na vavrínoch a pokračujem v neustálom vzdelávaní v oblasti techniky, copywritingu a marketingu. Študujem odbornú literatúru, navštevujem veľtrhy, školenia a ďalšie podujatia venované elektrotechnike, technike ale aj marketingu.

Môžete si tak byť istí, že kvalita mojich textov o technike bude na vysokej úrovni – presvedčilo sa o tom už mnoho mojich klientov. V prípade úpravy vami dodaných textov môžem urobiť výnimku, všetko závisí od kvality informácií v zdrojovom texte.

Šmakuje vám tento obsah? Zdieľajte ho a zvýšte jeho dosah:
Návrat hore